Nyss var det ju jul och plötsligt har jag fyllt 6 år. Hur gick det till? Här ska jag visa några bilder från min födelsedag som var helt fantastisk. Jag fick så klart frukost på sägen, vilket är en tradition i familjen. Sedan öppnade jag presenter i massor.  Några av de saker jag fick var: pengar (jag älskar pengar), 2 Sam & Sigge-böcker, kläder, saker till mitt dockskåp (gardiner, häst och ryttare), ett Fillys-hus, en Monster-High, en Barbiehäst och Barbie (samma som i Barbie och henne systrar i ett hästäventyr), en Mandalas bok, en film, ridstövlar, en trädgård till dockskåpet, en Schleich-häst… Hoppas att jag inte gömt något 🙂
Tack alla för fina presenter!
På eftermiddagen kom farmor och farfar. Då kom fina tårtan fram och ännu fler presenter 🙂 Sedan var det dags för trav! Från första parkett fick jag se på V64 och äta gott dessutom. Vilken dag!

Nästa dag var det dags för kalas. Jag och några av mina kompisar hade en mycket rolig dag på Umåker. Vi fick köra och rida, göra hästarna fina och så fick vi så klart både korv och tårta. Farmor hade dessutom bakat världens godaste kärleksmums 🙂

God morgon säger 6 åringen Vendela 2014-03-07Godmorgon!
Nu öppnar vi paketVendela 6 år
Vendela
Vendela
Vendela
Vendela
Min fina tårtatårtan

Jag  och farfarVendela7web

Ett par bilder från kalaset (lördag 8/3)kalas
Vendela9web

Nu har jag varit 6 år i några veckor och det känns riktigt bra. Jag blir allt duktigare på många saker, bland annat så har jag börjat trava mycket mer på ridlektionerna och i körningen klarar jag mig allt mer själv.

Kram från stortjejen Vendela

