Nu har det gått några månader igen sedan sist.. Allt på grund av facebook!! Allt vad jag gör i min vardag hamnar lätt där istället för här 😦

Men idag ska jag ändra på det och visa er lite bilder från dagens avslutningar på Umåker. Först hade jag avslutning med travgruppen. Vi fick visa upp att vi kunde en bana som vi övat på några gånger och sedan fikade vi. Jag var inte ett dugg nervös för jag visste att jag kunde banan. Vi har knappt haft någon snö ännu men precis innan uppvisningen började det snöa ordentligt. Blev lite besvärligt för Jajje som fick jättemycket snö packat under hovarna. Men pappa och jag hann göra en snögubbe medan jag väntade på min tur att köra 🙂

Jag, Camilla och JajamaenVendela kör 20131215

Vendela kör 20131215

Vendela kör 20131215

Pappas o min snögubbe 🙂
Snögubben 20131215
O här står jag 🙂Vendela 20131215

Efter travgruppen var det dags för ridgruppens avslutning. Vi fick klä ut oss till vad vi ville och jag valde då så klart Monster High. Jag kunde även denna bana utantill så jag var inte ett dugg nervös. Jag red på Aldur som jag inte ridit på jättelänge. Sist var i somras när han var på besök hos oss på gården.

Jag och Aldur
Vendela och AldurVendela och Aldur

Nu blir det paus från hästar i några dagar för min del. Det närmar sig julmys med julklappsbytarkvällar och pepparkaksbakning.

Kram från Vendela

