…………… Luciafirande

Idag skickades inbjudan ut till alla mammor och pappor och vi har börjat öva. Men innan dess ska jag ha pyjamasparty. Faktiskt nu på fredag. Jag längtar jättemycket!

Vad gör jag annars då? Jo, fortfarande hänger jag med mamma och pappa på jakt en del. Sist hängde Bibbi med mig och mamma när vi släppte Ajja. Den dagen blev det inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hade ju hoppats att få värma oss vid en brasa uppe på berget där vi brukar hålla till, men så blev det inte. Ajja fick nys på något på helt ”fel” ställe. Istället blev det ett vägpass för oss.

 

2012-11-17 Några bilder från vägpasset


Kom plötsligt på att jag måste visa en bild från ”Höstljus”-kvällen. Massor av barn bidrar till detta vackra ljushav i Umeå. Jag har också gjort lyktor som står någonstans här:

2012-11-16

Och så till sist måste jag ju visa ett bilder från stallet. Jag har bland annat träffat hästarna Aldur, Las Vegas och Duracell 🙂
2012-11-04 Aldur drar runt på oss

2012-11-11 Jag på Las Vegas

På det hela så har jag det riktigt bra 🙂

Kram från vendela

