Kan det verkligen vara så länge sedan jag berättade något om vad jag sysslar med?!  Det har inte varit min mening alls 😦  Inte kan jag minnas allt jag gjort sedan sist men en sak minns jag väldigt klart. Jag har varit i Turkiet 🙂

Här ska ni få se några bilder därifrån. Jag har nog mest badat hela tiden, men jag har också ätit god mat, varit på minidisco och lekt med min kompis Ludde. Det var jättevarmt i Turkiet 🙂 (OBS! Tänk på att om du klickar på en bild så blir den större)

120929
På marknad där jag bland annat köpte armband till några av mina kompisar

120929 En av mååånga badbilder

120929 Pappa och jag övade på konster

120929 Får diplom efter minidiscot

121002 Ett av mina pyssel som jag gjorde på ”Kids Corner”

121003 Ytterligare en bild från minidiscot

Mamma tog ganska många bilder när vi var i Turkiet. Kanske dyker det upp några fler här.

Dom som är kompisar med oss på facebook vet ju att jag börjat på travskolan där jag går en knattekurs. Första gången jag var där borstade jag Duracell. Idag fick jag provleda hästen Las Vegas. Vi skulle gå mellan koner och det var lite knepigt.

121014 Jag och fröken Camilla leder ut Las Vegas

Jag och Las Vegas framför konerna

Till sist så ska jag berätta att jag varit på kalas idag. Agnes Larsson har fyllt 6 år och det firade hon med sina kompisar på Leos Lekland. Störtkul!!

Här en bild på mig från kalaset

Nu ska jag verkligen visa fler bilder snart. Mamma går ju en ny fotokurs så kanske kommer jag att fotograferas som någon läxa 😀

Kram från vendela

