Jag har inte tappat något men min mamma verkar ha tappat blogg-formen någonstans. Jag har alltid något att berätta så skulle jag få bestämma, skulle vi skriva lite varje dag..

Vad har jag gjort då? Jo, jag har ju bland annat varit med mormor och morfar några dagar då mamma och pappa var i Stockholm. Vi har arbetat på gården, varit på stan och så har vi förstås varit på Förskolans Dag.

24/5 Vi tog fram stora studsbollen
Här bjuder jag hönsen på fika

Och här diskar jag förstås

På väg till förskolan

Här sitter mormor, syrran och jag

25/5 Utanför K-rauta….

 

Sen bjöd jag på fika så klart 🙂

26/5 Frukost ute

För er som inte vet det, så ska vi få valpar snart. Ajja ska få valpar i midsommar 🙂 Vi alla längtar jättemycket!! Hennes mage växer så nu börjar hon likna en limpa 😀
Gå gärna in på daglegan.se där ni kan läsa mer om dom kommande valparna.

Kram från Vendela som lääängtar efter sommarlov !

Ps. Tack mormor o morfar för att ni skötte om mig, Jonna, Ajja och gården 🙂

