… Och jag har inte ens hunnit berätta om den förra. Jag har gjort något knasigt och mycket olikt mig. När jag var på McDonalds föll jag för frestelsen att göra en ansiktsmålning. Jag fick välja själv vad jag ville bli och jag kunde tänka mig en hund.

5/5-12 Min förvandling!




Kan man bli sötare?!
Eller busigare?!

Jag ångrade mig ganska snart faktiskt. Insåg att jag inte ville bli sedd som hund… Men det var kul en stund i alla fall 🙂
Senare under lördagen viltspanade jag lite och såg två rådjur. Vi har alltid kikare till hands när vi är ute och åker. Eftersom vi ju bor ute på landet har vi ju ofta chans att se räv, hjort, älg, rådjur, olika fåglar mm.

5/5 Viltspanar

Nu har en hel vecka gått och det är lördag igen. Imorgon ska jag nog ta med mig kameran ut på gården och ta lite egna bilder. På förskolan har vi fotografi som eget val och jag har också en egen kamera hemma.
Jag tog ju förresten lite bilder här om dagen. Ska visa dom för er någon dag.

Avslutar med att visa en bild på mig tagen på förskolan igår. Mamma hoppas på att snart är snö o slask ett minne blott så att vi kan få njuta av en kommande sommar.

Kram från vendela

10/5 Leker ute på förskolan

