Det är faktiskt den 5 Maj idag och det ska inte snöa!! Jag längtar dessutom efter ett plocka blommor till mamma och Linda. Suck!!

Men vi är glada ändå. Vi har mysmorgon hemma.

5/5 God Morgon!

Ur bildbiblioteket i datorn har jag också hittat lite andra bilder. Det är ett tag sedan jag bloggade sist. Förlåt! Hur som helst så har ju mamma och pappa varit i Paris och då var jag hos farmor och farfar uppe i Skellefteå

19/4 Hos farmor och farfar

26/Lek på förskolan

Och så hittade jag en bild på syrran och Ajja som jag gärna vill visa, Bilden är tagen när vi var ute på promenad ute på byn, en varm och skön aprildag (det är alltså inte så varmt o fint ute idag)
29/4 Jonna och Ajja

30/4 På jobbet

Nu börjar det närma sig frukostdags här hos oss. Sedan får vi se vad dagen bjuder på. Kanske stannar vi under filtar hela dagen 🙂

Kram från Vendela

