Hej alla!

I helgen var jag verkligen uppbokad på trevligheter.

På lördagen var jag hos Erik o Linda eftersom mamma och pappa var o såg hockey. Det var både jättekul och gott av vara hos grannarna 🙂
Tack snälla ni för Barbiefilmen!!

På söndagen var jag först på kattutställning och sedan var jag på kalas hos min kompis Greta. Hon är nu precis som jag, 4 år 🙂
På kattutställningen såg jag verkligen många olika varianter av katt. Somliga såg riktigt roliga ut. Dom med platta nosar skrattade vi gott åt. Jag gillade verkligen katterna som såg ut som små Leoparder.

Min favorit (röstade på denna som publikfavorit)

Mammas favorit

Klappade katt för 4 kr.. (Insamlade pengar går till olika kattprojekt, tex för hemlösa katter)

Fick mig med en katt hem

15/4 Kalas hos Greta

Talangfulla tjejer

Greta, 4 år

Hittade en ennan bild på Greta och mig när hon var hos mig och lekte för några dagar sedan. På bilden har vi roligt åt Nalle Puh 🙂

9/4 Greta och Vendela

Kram från glada Vendela

