Äntligen kommer bilderna jag lovade lägga ut från min 4-års kontroll.

Jag väger nära nog 20 kg nu och från tårna till knoppen mäter jag 109 cm. Jag ser som en hök och jag hör minst lika bra som en fladdermus. Dessutom kan jag allt som en 4 åring ska kunna och lite till 🙂

Jag tyckte att det var spännande att åka dit och jag tyckte att det var roligt att göra alla små tester.

Först hörseltest. När jag hörde ett pip skulle jag plocka upp en boll ur ena burken och släppa ner i en annan.

Sedan var det dags för ritövningar då vi också räknade och pratade om färger. 
Här trär jag pärlor
Längdkoll
Syntest på en 4-åring går till som så att sköterskan pekar på olika stora bokstäver på en tavla och så ska man visa på sin egen tavla vilken bokstav det är.
BUSENKELT!

Ikväll (söndag) har jag gjort lite påskpyssel. Medan syrran jobbade på sin häxa så gjorde jag små påskägg som jag ska visa för er vid ett annat tillfälle.

Kram från Vendela

