Nu är det fredag kväll och helgen har äntligen börjat. Har varit på ”After Work” med familjen. Det betyder att pappa hämtade mig från förskolan när han slutade jobbet och sedan bar det av mot restaurang Droskan. Mamma och Jonna var så klart också med. På Droskan finns både Taco- och Grillbuffé. Smaskens för en hungrig unge. Men jag tycker att Tacos smakar bättre hemma (älgkött) så jag valde att äta lite kyckling och oxfilé istället

Igår var jag på 4-års kontroll och jag ska berätta mer om det imorgon. Mamma har nämligen bilderna i sin mobil.  Men jag kan säga redan nu att det var kul 🙂

Förra helgen var jag hos farmor och farfar. Då var mamma och pappa iväg och roade sig på en båt. Dom hade säkert kul men det hade jag också.
Jag har gjort påskpyssel och haft språklekar. Dessutom var jag med kusinerna på Leos lekland.

22/3 Jag och tuppen Torsten

24/3 Kusiner på Leos

Nu har jag lovat att skriva mer i morgon så nu säger jag Natti Natti

Kram från Vendela

 

