…. Mamma, Pappa, syrran, mormor, morfar, Tony, farmor, farfar, Birgitta, Sören,  Linda, Erik, Annie, Agnes, Greta, Elsa, Filippa, Heldina, Lukas, Oskar, Tore… (Hoppas verkligen att jag inte glömt någon)

Det har varit jätteroligt att träffa er och att få fira min födelsedag med er. Mitt kalas på Leos Lekland lär jag sent glömma 🙂

Jag har så många otroligt fina bilder från firande hemma och på Leos. Mamma ska hitta på något kul med bilderna säger hon. Här ser ni bara några och det har varit svårt att välja.

7/3 Syrran grattar mig

Och här ska jag upp och sjunga för mamma som fyllde år ett par dagar efter mig ( 9/3)

Här sitter farmor och jag

10/3 Kommit till Leos Lekland och väntar på kompisarna  

                                                                   Bilder från mitt kalas inne i Prinsessrummet ( Leos Lekland)   
Jag och pappa ska åka……..
Snälla morfar var så klart med på Leos
Helt ärligt så har jag inte hunnit titta närmare på alla presenter ännu men idag har jag sått lite tomatfrön ( tack Annie)

Kram från Vendela

