Hej mina vänner.

Mamma arbetar med nåt viktigt just nu. Därför blir det inte så mycket skoj på bloggen. Hon hinner liksom inte ta bilder..

MEN.. Jag var ju på kalas ett par  helger sedan och då dåg jag ut så här:

19/2 På kalas hos Annie

 Dagarna innan kalaset var jag med om en liten olyckshändelse på förskolan Därav blåtiran som stört mig lite grand. Men den är nästan borta nu 🙂

I fredags hade förskolan stängt så jag var med mamma och pappa på jobbet en sväng. Mamma höll på med fotografering så jag och Ajja passade på att posera lite. Jag tycker att det är jätteroligt att åka till jobbet men det är inte lika enkelt att vara där, om jag inte har lite leksaker med mig förstås. Jag brukar leka med mina barbies, jag ritar lite och så kan jag ju busa med Ajja 🙂

24/2-12 På jobbet

Världens bästa morfar fyllde år i fredags också. Hoppas att du gillade vår sång morfar 🙂

Grattis en gång till morfar, men snart är det min tur att fylla år 😀

Idag har det varit en härlig vinterdag. Jag har åkt skoter och Snowracer (Bob) och grillat ute. Tror faktiskt att jag fått lite färg på kinderna.

Kram till er alla hälsar Vendela.

 

