Mamma har varit sjuk i några dagar. Därför har hon inte riktigt orkat hjälpa mig med bilder till bloggen. Nu är hon frisk igen så nu tar vi nya tag.

I helgen har jag varit på kaninutställning. De Lejonhuvade kaninerna var jätteroliga men det fanns också några jättestora kaniner som var häftiga. Belgisk jätte hette rasen. I alla fall mamma och jag skulle vilja ha en sån där Lejonhuvad kanin men det går ju inte för att syrran är så allergisk. Stackars hon!!  Vi såg också på lite kaninhoppning. Det var spännande men jag fick aldrig se vilken kanin det var som vann tävlingen. Jag funderar faktiskt fortfarande på vem vinnaren blev. Några kaniner verkade faktiskt uppskatta att hoppa över hindren medan andra verkade lite yra i bollen.

14/1-12  Vad är fram och vad är bak?

Tittut!!

Efter utställningen shoppade vi loss på stan. Jag köpte mig en klänning med Mimmi på. Till den hittade jag snygga tajts och jag har tänkt ha min nya fina klänning på förskolan imorgon. Här kommer förresten en bild på hur jag kan se ut på förskolan. Det är sååå roligt att klä ut sig 🙂

12/1 Kisse
I datorn finns faktiskt många bilder jag inte visat för er. Mamma, Jonna och jag träffade ju Malin och Filippa på Leos Lekland förra helgen. Oj vad det är kul att vara där. Mamma är ängslig hela tiden och tycker att rutshkanorna är för farliga men jag tycker att det är kul och jag är inte rädd. När vi var där förra söndagen, gjorde jag mig illa bara en gång. Ibland kan man landa lite tokigt 🙂

12/1 Bilder från Leos

Till sist ett par små fynd ur bildbilblioteket. En där jag och Ajja myser och en bild när jag kröp ner i pappas väska. Jag ville att han skulle ta med mig på sin resa 🙂

18/1 Ajja och Vendela myser

 18/1 I pappas väska

Ikväll är jag riktigt trött. Har varit på badhuset med pappa i flera timmar så nu säger jag natti natti.

Kram från Vendela!

 

