Nu är jag här igen, full av berättarglädje och med datorn full av bilder att visa 🙂

Igår var syrran med mig på förskolan. Vi lekte kurra gömma ute i snömassorna. Vi åkte också stjärtlapp men syrran var för feg. Eftersom det är så lite barn just nu på förskolan, är avdelningarna sammanslagna. Vi storbarn får ta han om småbarnen lite 🙂
Hur som helst hoppas jag att Jonna följer med  mig nån annan dag också…

Nu till en liten bekännelse! Mina händer har gjort hyss. Det spelar ingen roll vad som hände och min mamma har lovat att inte prata om det mer men jag ska berätta om något märkligt. Det var inte jag som gjorde det utan det var mina händer som gjorde det.  Vilken tur att jag har en förstående mamma som inte blev arg på mig när jag förklarade. Hon frågade bara om mina händer kunde lova att inte göra om det dom hade gjort. Jag garanterade detta.Har ni varit med om något liknande?

Bus-Vendela på väg hem från förskolan 4/1-12

Puss o kram från Vendela

 

 

 

 

 

 

