Det finns så många roliga saker man kan göra på sommaren. Nu ska ni få se några av de jag sysslat med. Fiske tycker jag är roligt, speciellt då det nappar så klart. För några dagar sedan fick jag så mycket fisk att vi tappade räkningen 🙂
I sommar har jag också paddlat kanot och tältat. Fantastiskt roligt har det varit!! Bärplockning hör ju sommaren och hösten till också. Mina föräldrar och jag åkte till ett jättebra ställe för att plocka blåbär och hjortron. Bär fanns det och vi plockade….. tills:

… jag tog ett bad i myren 😀
Lite förägen och vill inte prata om det som hänt

25/7 Snövit visar en kyckling att hjortron är gott


Visst kan man se att kycklingen kollar hur mamma gör?!

25/7 Vi trotsade regnet och fick napp 🙂




Så här glad är jag då det nappar!

26/7 Kanottur på Häggnässjön en solig kväll

28/7        Vår resa: Pappa lagar mat vid SANA-badet

Tältar i Tallträsk






29/7 Ajja hälsar på hos brorsan Birk

Birk ser farlig ut men det är han inte 🙂

Vill också passa på att visa mitt självporträtt som sitter på förskolan.

Kram från Vendela

