Det var en riktig upplevelse att få gå på cirkus. Det var i torsdags som mamma och pappa kom på att jag skulle få gå på mitt livs första cirkus. I början gillade jag inte clownen som hälsade oss välkomna och som spexade runt. Jag hade full koll på honom men efter ett tag kom jag på att han var riktigt rolig. Det bästa var nog ändå Zebrorna. Jag gillar Zebror 🙂 Jag tror att mamma gillade hästarna bäst och att pappa gillade motorcyklarna bäst. Men mycket var riktigt riktigt bra!

9/6-11 Jag ska på cirkus
Står i kön och har fått en enorm klubba
Väntar på att föreställningen ska börja
Ridande hundar
Det fanns kameler 🙂
Det här var ett häftigt nummer

Det var helt enkelt en upplevelse jag sent ska glömma. Så roligt och häftigt och så fick jag godis 🙂  . Klockan hann bli ganska mycket innan vi kom hem så på fredagen fick jag lite sovmorgon.

Under helgen har jag gjort mycket. Jag har bland annat varit och hälsat på hos min pappas moster Birgitta i Baggård. Vi tog en promenad ner till Leduån och där tog jag årets första dopp. Kallt men härligt! Jag lekte också i lekstugan som finns hos Birgitta och Sören. I den har faktist min farmor lekt som barn. Jättehäftigt! Jag badade i pool, ritade och åt riktigt gott hos Birgitta. Tack för en härlig dag hos er!!

11/6 Ajja simmar i Leduån

Här har jag precis kommit upp ur vattnet

Här springer jag på sommarängen

Ajja på grönbete
Ajja poserar lite
Gos med pappa

I lekstugan
Leker med pappa
Vi har blommor i håret

Tänk om jag skulle försöka visa alla bilder bara från den här dagen. Oj, vad många det skulle bli!

Idag, söndag, har jag lekt med Annie både hemma hos henne och hos mig. Annie har en jättesöt lillebror som föddes den 19 Maj. Jag ska visa en bild på honom vid ett annat tillfälle för bilderna som mamma tog på honom är fortfarande i kameran.

Snart är det dags för en ny vecka på förskolan. På torsdag ska jag vara ledig lite för jag ska få följa med på Jonnas skolavslutning. Det händer mycket för min storasyster nu. Hon slutar mellanstadiet och så fyller hon 13 år den 14 Juli. Glöm inte att gratulera henne 🙂

Stor kram från Vendela

