Mamma och pappa har varit i Stockholm några dagar och jag haft lajbans med mormor och morfar 🙂

Har haft fullt upp! Naturligtvis har vi varit ute mycket. Morfar har fixat en del på gården och jag har hjälpt till. En jättefin grill står nästan färdig nu och så har vi fina pallkragar redo för sallader och annat gott.

15/5-11 Utelek

15/5 Lek med Barbies (som jag fått av syrran)

15/5 Vi har även ritat

17/5 Påbörjad grill

18/5 Tar en tur i skottkärran 🙂

18/5 Putsar på grillen

Glömde nästan bort att berätta att under förskolans dag var det invigningsfest på min förskola. Vi sjöng, gick tipspromenad och fikade gott.

19/5 Skönsång på invigningsfesten (förskolan har funnits sedan 2009)

Jag rockade också

Jag gungade

Följande dag höll vi till hemma på gården och då arbetade vi på med grillen. En tur till mataffären blev det också.

20/5 Blandar cement

20/5 Handlar mat

21/5 Mer arbete. Även min cykel behöver omvårdnad!
                                                               

 

 När mamma och pappa äntligen kom hem fick jag en present. Som jag längtat efter dom! Och som dom längtat efter mig!

22/5 Jag i min nya fina klänning

Tack för alla fina bilder morfar!

Stor kram från vendela

