Jag har gjort två monster ikväll. Visst är dom snygga?!

Monster 1

Monster 2

Jag har klippt och klistrat alldeles själv och det går alldeles utmärkt att leka med mina monster.

Ikväll  har jag också sett två bävrar på ganska nära håll nere vid bäcken. Mamma hade typiskt nog inte kameran med sig (för hon tyckte att det var så grått och trist ute) men jag kan lova att det var spännande att smyga på dom lite. Bävrar hör och ser lite dåligt så har man lite tur med vinden så kan man komma riktigt nära.

Och när det gäller kamera, så har vi inga bilder alls från vår riktigt roliga helg 😦

Farmor och farfar har varit här och vi haft såå trevligt. Farmor har ju precis fyllt år så vi firade henne lite 🙂
Idag har vi alla hjälpts åt att göra fint på pappas jobb. Han har bytt till ett större ställe som behövde städas och pyntas upp. Vi kom en bit på väg idag.

Eftersom mamma går en fotokurs och imorgon är temat Porträttfoto, gav hon sig i kast med att ta några bilder på mig i morse. Det är inte så lätt att sitta stilla när man är 3 år och har massor av spring i benen men här ser ni i alla fall några bilder…

Vendela 10/4-11

Tack farmor och farfar för en trevlig helg! Vi ses snart igen.

Kram från Vendela

nn

