…. Att det blir långt mellan gångerna här på min blogg..
Kameran är åter i min mammas händer men nu är det så här att mamma har varit JÄTTESJUK… Inga bilder tagna… Nästan…

I helgen tog hon några hundra bilder på en talande papegoja som ser ut så här:

2/4 Pavarotti

Samma dag tog hon typ EN bild på mig och här kommer den:

Som jag tidigare berättat så går mamma en fotokurs. Hon går knapp att prata med för hon ser bara på världen genom en kameralins. Pust!

Hur som helst har vi varit ganska aktiva i helgen. I lördags hälsade vi på hos en familj med MASSOR av hundar…typ 5 i alla fall och så den där roliga papegojan. Senare på eftermiddagen var det middag hos Annie. Smaskens som vanligt! Idag, söndag har jag varit på badhuset med pappa och sedan har jag hälsat på hos grannen Linda tillsammans med mamma. Hos Linda finns det mycket kakor 😀

Imorgon börjar en ny vecka på förskolan. Hoppas att veckan går fort för när nästa helg kommer, hoppas jag på att få träffa farmor och farfar 🙂

Kram från Vendela

 

