Har faktiskt försökt blogga tidigare med dom har visst haft lite problem här på wordpress…..

Först en bekännelse:
Jag har klippt håret idag… Bara lite grand men jag vill ändå inte visa upp det på bild. Det var på förskolan idag som Greta och jag skulle piffa upp min frisyr lite. Nu är jag och mina föräldrar väldigt överrens om att det är bara farmor som klipper mitt hår. Jag lovar!

Snart blir det riktigt snygga bilder här på min sida för mamma går en fotokurs. Tyvärr missar hon sin fösta läxa för skärmen på kameran har gått sönder (för andra gången). Himla knäppt! Mamma är jätteledsen för att hon blivit tvungen att skicka sin kompis (kameran) så långt bort som till Stockholm.

Imorgon är det helg igen. Jippiiiiiiii 🙂
Mamma har redan lovat mig Popcorn till Lets Dance-finalen.
Jag hoppas så klart också på sol till helgen. Tyvärr verkar det inte bli riktigt lika fint som förra helgen men vi är ju ett gäng som gärna är ute så jag hoppas ändå på någon skotertur.

19/3-11 Livskvalitet enligt vissa 🙂

Jag fixar drycken

Tjej som är van vid fotografering

Natti Natti hälsar Vendela

