Det är ingen lätt uppgift att välja bilder från denna dag. Jag har gjort så mycket roligt. Men innan jag berättar om min dag vill jag faktiskt visa ett par bilder från en helt annan dag. Födelsedagsfirande kräver förstås förberedelser och här hemma har vi bakat. Här om dagen bakade jag bullar med mormor 🙂

4/3-11 Bakar bullar

Dom här ska pappa smaka på

Och så måste jag så klart berätta om mitt kalas igår. Tore, Annie, Heldina och Filippa kom. Vi fikade, hade lite fiskedamm och så dansade några av oss lite. Det var fantastiskt roligt!

6/3-11 Glad tjej som fått ett stort paket av mormor och morfar

Det här var vad jag fick

En urhärlig ”puff” som kan användas till mycket

Här bjuds det på tårta

Här fiskar jag

Filippa har fått napp

Idag har mitt firande fotsatt. På morgonen överraskades jag med fika på sängen och jag fick många fina paket. Mamma hade hängt ballonger i taket i sovrummet och det var häftigt. Efter frukost for vi iväg på äventyr. Jag fick välja var jag skulle lämna mina nappar idag och jag valde att kasta iväg dom till kråkungarna. Vi gick ner till bäcken och där hade vi en liten högtidsstund. Nu är jag 3 år och behöver inte napp längre!!

7/3-11 Här gör jag slut med mina nappar

Efter detta  åkte vi till Tropikhuset i Holmsund. Vi passade på att hålla i ormar, mata apor, klappa igelkottar och vandrande pinnar …    🙂 Vilket ställe. Väl vär ett besök!

 Ormen Sara

Modig pappa

Mamma var också modig

Visst är den söt?!

Här matar jag apor

Efter Tropikhuset åt vi mat på en restaurang och sedan styrde vi mot Busplaneten. Där var det ganska lite barn vilket var jätteskönt! Mamma och pappa hängde med på mina klätter-äventyr.

Glad tjej kikar fram

Spexar lite

Efter ett litet ombyte var det dags för fartfyllda lekar

 Vi avslutade med lite innebandy

Tack alla ni som gratulerat mig på olika sätt. Tack syrran för alla ballonger och goda tårtor 😉
Att fylla 3 år har varit toppen!!

En del av alla presenter jag fått

Många kramar från Vendela

