Min ”Muffa”, du är en ungdom fortfarande! Du löper på fortare än en travhäst har vi märkt. Grattis säger vi alla på din dag!

Det är inte brist på god mat hemma, men jag hörde själv när morfar önskade sig hamburgare på sin födelsedag. Sagt och gjort, vi for till Frasses (som tyvärr inte hade partyhattar, vilket Donken hade haft).

24/2-11 60-åringen firar sin dag på Frasses

                                                                                                      

                                                                                                                                                                                 

Som ni säkert förstår har jag blivit frisk nu. Det är några dagar sedan… Istället är det mamma som ser ut som något katten släpat in.. Fast vi inte har nån katt, kan jag tänka mig hur elendigt det ser ut 😀 . Förra Lördagen började så bra med firande av Annie som ju fyllt 3 år = GRATTIS!  Vi var där och fikade och mamma var frisk. När så melodifestivalen började, såg hon inte så frisk ut längre och sedan dess har hon snörvlat på.

           19/2 Hela Familjen Backlund blåser ljus
                                                                                                                                                       

Till sist kommer en glassig bild på mig o pappa. Bilden är tagen en av mina sjuk-dagar och samma dag som min mormor fyllde år. Grattis till henne också!

                                                                                                                       16/2 Skål!                                                                                                                                

I helgen blir det party. Återkommer med rapport. Kram från Vendela.

 



 

