Just nu befinner vi oss i en liten blogg-svacka, jag och mamma, men vi ska ta tag i det här nu. Jag lovar!

Förrutom Lets Dance och Melodifestivalstittande har jag hälsat på hos Linda och Erik. Det var i söndags, då mamma och pappa skulle jaga med Ajja hade dom tänkt. Nog drev Ajja, men det bar av kilometervis åt fel håll så det blev inget med det… Pappa fick ta på sig skidorna och bege sig till skogs för att hämta hem henne.

6/2-11 Det krävs koncentration..

Idag har jag varit på förskolan och det har ju blivit lite roligare nu när Greta kommit till Ekan.. Visst har jag berättat att Greta, som jag lärde känna på Jollen, har kommit till oss på Ekan. Tyvärr blev hon sjuk precis när hon skulle börja så jag har fått vänta och vänta på henne. Men nu har jag visat alla leksaker och idag har vi lekt ”hopp och bus” 🙂 

Imorgon, tisdag, har jag lite sovmorgon innan förskolan. Jag hoppas att mamma har tid att ta något kort när hon kömmer för att hämta mig.

 

Kram från Vendela

