…Blir en spänande dag. Då ska jag nämligen köpa fiskar till vårt akvarium. Det har tagit lite tid att få i ordning det men nu är vi på gång 🙂 Imorgon lär det dyka upp bilder…

Jo, jag kanske ska säga att jag är frisk. Har varit på förskolan varje dag denna vecka och idag hade vi avskedsfest för Isak som ska sluta. Han bjöd på fika och det var riktigt gott!  Istället kommer Greta till Ekan. Henne känner ju jag sedan min tid på Jollen så jag tror att det blir jätebra 🙂

Idag när mamma och Jonna kom för att hämta mig, tog mamma en kul bild och här kommer den:

28/1-11 Jag o syrran uppe på en snöhög vid förskolan

Vill också berätta att jag lärt mig rita blommor. Igår övade Jonna och jag mycket och ikväll har jag övat tillsammans med mamma. Med pappa har jag övat att skriva bokstäver. Jag kan faktiskt flera stycken så jag tror att det är dags att börja skolan nu 😉

Kram från Vendela

