…Känner sig i alla fall mamma efter all julmat. Men inte jag! Är man en glad och energisk unge som växer så det knakar, får man inga extrakilon på fel ställen 😉

Jag firade jul med farmor, farfar och kusiner uppe i Skellefteå. Självklart kom tomten på besök, vilket jag har bildbevis på 😀
Många fina julklappar blev det:

Skidor, bodgård (lego),  fina kläder från Polarn O Pyret, 3 Pettsson & Findus-böcker, BRIO järnväg, ett set att göra gipsfigurer med, ett pussel, en Skellefteå AIK-halsduk, en klocka, hårspännen (+allt från julfirandet med Jonna)

Vi ser på Kalle Anka och hans vänner

Och här ser ni tomten

Vacker vintersallad gjord av farmor

Glad unge som får julklappar

Fått en bok

Ajja tuggar på en julklapp

”Nu är det jul igen”

Jag har inte hunnit prova skidorna ännu men jag har ju några lediga dagar nu då jag ska öva 🙂
Jag återkommer med rapporter från julledigheten.

Kram från Vendela

