Hoppsan säger jag bara!! Veckan gick fort och jag minns knappt vad jag gjort. Men jag tror att jag kommit mitt yrkesval närmare under veckan. Titta bara så säkert jag undersöker pappas tänder 😀

8/12 Blivande tandläkare kanske

Jag tror att det är min mammas tandläkarbesök som inspirerat mig lite. Hon visade mig en blå tand i sin mun och det har väl väckt mitt intresse kan man väl säga…

Igår kväll var det fredagsmys framför TV:n. Tyvärr segrade ju inte rätt person i IDOL…. Eller???
Fredagar är härliga dagar tycker vi. helgen och ledigheten har börjat och man är fri att göra precis som man vill (nästan i alla fall).

Och idag, lördag, har vi varit på stan lite, ätit lunch på Frasses (smaskens) och så har vi bakat lussebullar.

11/12 Bakar lussebullar

Lite av resultatet

Och så har vi naturligtvis tittat på ”Så mycket bättre” ikväll. Ett fantastiskt program med bra musik. Självklart har jag dansat till låtarna 🙂

Imorgon blir det säkert badhuset på morgonen. Innan söndagen är över ska vi också ha bakat pepparkakor säger mamma.

Kram från vendela

