Heeej alla!

Nu är det länge sedan, tyvärr. Jag har varit hos farmor och farfar under helgen som var. Tyvärr har jag ingen bild att lägga upp då paparazzi minsann passade på att roa sig uppe i Piteå.  Däremot var syrran också med uppe i Skellefteå och vi hade det riktigt trevligt. Vi har pysslat med min farmor och så har vi ätit gott 🙂

Dagarna går så fort. Ibland tror jag att vi skulle behöva säga STOPP till alla vuxna som irrar omkring stressade. STOPP STOPP STOPP! Jag längtar jättemycket till helgen som kommer för då har mamma lovat att vi ska mysa, pyssla och baka. Då blir det bilder minsann! Jag längtar också jättemycket efter julen och tomten. I dag åt vi lite juligt till middag. Det fanns bland annat lax, köttbullar, prinskorvar, sill och kalvsylta på bordet. Smaskens! Det blir nästan lite för mycket av allt. Jag har också skålat med glögg idag. Med mandel och russin var det riktigt gott.

Detta är mitt ”förskolefoto” från den 8/11-10

Nu blir det ingen mer bild idag men det har tagits en del bilder nu under kvällen. Dom visar jag vid ett annat tillfälle 😉

Kram från vendela

