Nu är det vinter och jag vet vad det betyder: Snart kommer jultomten. Men innan dess är det lucia och det börjar bli dags att öva på aktuella sånger. Jag har glömt bort dom lite under året som gått sen sist.. Ikväll har vi börjat med med ”Tipp tapp tipp tapp” och en liten luciasång.

Jag har varit sysselsatt, mest med roliga ting, såsom att träffa farmor och farfar men vi glömde visst att ta fram kameran då de var på besök. Vi glömde också att fotografera då vi var hemma hos Alvin och Vilgot i Gräsmyr på en trevlig middag.

MEN… Så klart har jag några bilder att visa 🙂

6/11-10 En tupplur på eftermiddagen

7/11 Min kompis Charlotte och jag (Hon ska åka till Australien) På bilderna har vi hjälpts åt att slå in paket till mig 🙂

10/11 Och här är jag fullt sysselsatt med att värma Ajja

Nu är prinsessan Ajja klar 😀

 

Det var allt för idag. God natt God Natt, var ni än är!

Kram Vendela

