Imorgon börjar en ny vecka och förhoppningsvis mår vi förkylda bättre då. Mamma, Jonna och jag har mest hållit oss hemma under helgen. Storasyrran har ju varit sjuk hela veckan men jag har klarat mig från det värsta. Var hemma i början av veckan men sedan har jag varit på förskolan.

Nu ska jag visa några av helgens aktiviteter här hemma.

15/10-10 Jag har ritat

Jag har vårdat pappa

Mamma hittade en notis om att ett företag söker testpersoner för att utprova sojadryck. Som tack för hjälpen skulle man få ett presentkort att köpa sojaprodukter för. Hela familjen har provsmakat och bedömt utseende, lukt och smak på 3 olika ”smaker”.

16/10-10 Pappa och jag provar

Ajja har mest varit ute och jagat i helgen, med pappa förstås. Idag har hon sprungit rätt långt och är rätt så trött.

17/10 Ajja

Det var nog allt för idag. Från en busunge med glimten i ögat: Natti Natti och hoppas ni får en bra ny vecka!!

Vendela

