Både syrran o jag är lite hängiga men det har varit värst på morgonen…

Lite Alvedon och hostmedicin är rena dunderkuren 🙂

Så vad har vi gjort en dag som denna?! Jo, vi har tittat på TV och vi har ”degat” lite. Vi åkte också in till pappas jobb en stund. Där finns det alltid godis i en skål 🙂 Mamma gick också en promenad med mig. Tanken var att jag skulle sova i vagnen men det gjorde jag inte!  Somnade en stund i bilen, på vägen hem från stan istället.

I fredags var jag piggare och då hade vi lite party i köket. Här kommer nu lite härliga dansbilder!

8/10-10 Det är party!

Det blev visst många bilder men det är ju så härligt med party!

I lördags var det jakt från tidiga morgonen. Tyvärr var jag lite  sjuk redan denna morgon men pappa och jag var en av hundförarna vilket var jätteroligt. Mamma satt på pass med Jonna. Efter några timmar var det dags för fika.

9/10-10 Paus för oss människor men inte för hundarna

Ajja drev både räv och rådjur denna jaktdag men vi fick ändå återvända hem tomhänta.

Innan jag säger natti natti, ska jag visa ett par bilder från idag. Den första är från min och Jonnas ”degning” i förmiddags. Jonna och jag gjorde godisskålar och godis.

11/10-10

Ikväll har vi gjort en målning tillsammans, jag och Jonna. Tyvärr så var batterierna till kamerans blixt slut så bilderna är lite mörka. Men ni ser väl att det är jag o syrran och det är väl det viktigaste?!

11/10-10 Talanger!

 

Imorgon tänker jag vara pigg igen och åka till förskolan. Nu för tiden går ju jag på EKAN.

Kram Vendela

