MEN, det har inte hindrat mina föräldrar från att ta med mig på lite äventyr! jag återkommer till det vid ett senare tillfälle. Jag lovar!

Mina föräldrar har fått frågan om de kan tänka sig att låta mig börja på avdelningen Ekan på min förskola. Det är en avdelning för lite äldre barn, 3-5 år. Det är ju så att ekonomin går inte riktigt ihop på min förskola och det måste in fler barn. Eftersom fröknarna på min nuvarande avdelning, Jollen, tycker att jag är så duktig på många saker så har dom föreslagit att jag ska börja på storbarnsavdelningen och på så sätt blir barnantalet på Ekan större.
Idag har alltså jag och mina föräldrar varit på Ekan och hälsat på. Jag pusslade en stund och kikade på lite andra leksaker som fanns. Jag gjorde också en överraskning till min farmor. Den är på väg till henne nu 🙂

 

Under eftermiddagen här hemma har jag använt en av mina princessklänningar och dansat lite. Mamma tog fram vidoekameran som tyvärr blivit lite bortglömd.

Nu är det Natti Natti för Vendela. Kram allesammans!

