Vilken trist dag! Har inte varit pigg alls idag. Ont i magen har jag haft och så har jag varit frusen och trött. Hela dagen har varit ett enda: VILL INTE!

Dessutom har digitalboxen till TV:n gått sönder. Inte ett barnprogram kan man se 😦 Inte heller DVD-filmer då vår DVD-spelare spottar ut alla filmer 😦 Men det finns en film som fungerar och det är Mamma Mu & Kråkan. Den har jag sett ett par gånger gånger idag. Den är bra 🙂

9/9-10 Ser på Mamma Mu & Kråkan

Men när pappa kom hem på kvällen, samlade jag alla mina krafter av ren glädje. Precis innan pappa kom hem låg mamma och jag i soffan och slumrade lite till just Mamma Mu & Kråkan. Det kan man kanske inte tro 😉

En flygande Vendela till pappa

Det är så härligt med pappa!

Helgen närmar sig så jag har ju några dagar på mig att bli pigg igen. Imorgon ska jag följa med mamma och pappa då de ska stöka på i stan. Mamma ska också träffa nån som ska hjälpa henne med ryggen. Hon har lite ont. Pappa har en bättre rygg brukar jag säga 🙂

Kram från Vendela

