Nu kan jag äntligen visa bilder från min och pappas dag 🙂

I lördags var mamma på Lindas möhippa från morgon till sena kvällen. Då fick pappa och jag chansen att umgås på tu man hand. Pappa ville ta det lite lugnt men jag var riktigt sugen på att jaga hare med Ajja. Vi begav oss ut i skogen med ryggsäcken fylld med korv, choklad och smörgåsar.

28/8-10  Här tar vi en bild till mamma

Efter en stunds promenad hittade vi ett lämpligt fikaställe. Pappa hämtade ved och jag dukade fram. Sedan hade vi en riktigt trevlig stund medan Ajja var på sök.

Det är en konst att få korven lagom varm


Den här verkar vara bra

Kanske behöver den värmas lite till..?

Till slut hittade i alla fall Ajja en hare som hon drev runt, runt i skogen. Eftersom jag blev lite trött efter en halv dag i skogen lämnade vi Ajja med haren så att jag fick komma hem och vila.

På kvällen hade pappa och jag myskväll med Popcorn. Smaskens!

Kram från Vendela

Ps.. Tror att jag håller på att bli lite sjuk 😦

