… Var jag på ”Busplaneten”. Vilket ställe måste jag ju säga. Här finns verkligen allt en klätterunge som jag kan önska sig.

Mamma hämtade mig direkt efter lunch från förskolan och sedan bar det av mot lek och gofika. Malin och lilla Filippa var också med.

26/8-10 Sötnosen Filippa i bollhavet

Och här kommer jag springande

Det fanns en rolig hopp-borg

Mera hopp-borg…

Det var riktigt roligt!

På Strömpilsplatsen finns riktigt fina stolar

Det var riktigt roligt att vara på Busplaneten, men till slut var vi tvugna att börja fundera på middag. Det var på väg till affären som vi hittade en gäng trevliga ”stolar” som passade utmärkt till att klättra på 🙂

Idag har jag varit med pappa! Mamma har roat sig med en möhippa så pappa och jag har mest varit ute i skogen. Bilder kommer!

Kram Vendela

