Det regnar idag. Vad tråkigt, för vi ska på bröllop. Hoppas, hoppas att solen tänker titta fram senare idag!

Men när det regnar, får man plötsligt tid för annat. Sådant man inte hinner med när solen skiner och man måste ut och hoppa på studsmattan. Nu på morgonen har vi tittat igenom lite bilder och hittade en som jag vill dela med mig av.

8/8-10 Hittade en häst på ”Granngården”. Det var en dag då pappa köpte ett jaktställ där.

 

Igår var Ajja hos veterinären. Hon skulle få några sprutor så att hon inte blir sjuk. Det verkade inte göra ont alls på Ajja. Jag däremot, kommer nog inte att glömma tanten stom stack mig i benet. Det gjorde ont!

20/8-10 Hos veterinären

 Igår kväll bytte jag om och visade hur det ska se ut när man ska ha fotbollsmatch. Snygg va?! Syrran spelar ju nu för tiden och det är klart att man blir lite inspirerad 😉

20/8-10 Klar för fotboll

Vi hörs! Kram från vendela

PS. Hurra för brudbaret!!

