.. Visst känner ni att hösten är på väg?! Det är en härlig årstid med mycket fina färger… Och jakt! Välkommen höst!!!

För snart en vecka sedan hade vi besök från stan, Fredrik och Charlotte. Kände att det var läge att klä upp sig lite så jag tog på mig det finaste jag har när det var dags för fika.

15/8-10 När man fikar får man passa sig för höns

Här sitter jag och min nya kompis Lotta.. Synd att jag inte har en egen telefon så att vi kunde byta nummer 🙂

Det blev dans så klart

Sedan förra söndagen har det faktiskt inte hänt så mycket. Mamma har varit såå upptagen med ett skolarbete och jag har varit på förskolan. Pappa är ute och åker i sin stora bil på dagarna och Jonna har varit uppslukad av dokusåpor, serier o annat trams på TV.

Nu är helgen på väg. Imorgon, fredag, ska vi ut och promenera med våra getter i skogen har vi bestämt. Sedan ska vi iväg och vaccinera Ajja. Det betyder att hon ska få ett par stick i nackskinnet tror jag. Undra om hon vill att jag ska hålla tassen??

Kram från Vendela

