… Och bada mera!

Idag är det söndag och farmor och farfar har kommit hit vilket betyder Paaarty!
Jag ska återkomma till festligheterna lite senare för först måste jag berätta om vårt lilla badäventyr i Nordmaling. Ja, närmare beskrivning än så får ni inte till denna ljuvliga lilla badstrand där vi hamnade tillsammans med Sören och Birgitta. Birgitta är pappas moster och Sören är alltså Birgittas gubbe 🙂
Före denna trevliga badtur fick vi våfflor och så lyckades jag hitta årets första blåbär. Smaskens!

fredag den 23/7 Blåbär 🙂

Här lagar jag mat i lekstugan hemma hos Birgitta och Sören

Djupt koncentrerad

Mera blåbär

Härligt va?! Bättre än så här kan det knappast bli

Sedan kom ju lördagen och då var vi på party hos Sebastian (Knobbe) och Elin. Där bjöds det på oliver och så fick jag dansa till världens bästa låt som är ”Man Boy”. Wow!! Bilder kommer imorgon…

Idag, söndag, har jag varit på badhuset med pappa medan mamma var på auktion. Himmel så blöt och kall hon var när hon kom hem. Vädret hade varit uselt och inte fick hon det hon åkte till auktionen för heller. Stackars mamma! Någon som har en lie till övers?

Nu är alltså farmor och farfar på besök. Pappa och farfar ska stöka på i ladugården imorgon. Vi får väl se vad vi tjejer roar oss med. Återkommer med en rapport 🙂

Kram från Vendela

