Vi har också haft lite ledigt 🙂 Jag har fått bada, vi har besökt Gammlia då och då och idag har vi varit på Leo’s Lekland.
Hade tänkt visa några roliga bilder från Leo´s men det visade sig när mamma tittade på korten att jag sprang runt alldeles för fort för att något kort skulle bli bra. Istället visar jag bilder från Holken i Yttersjö där vi badade igår. Igår såg vi också på kaninhoppning. Kaninerna hade lika fantastiska namn som travhästar brukar ha och hoppkvaliten var väl också lika varierande som farten hos travhästarna. Somliga borde inte ens kommit till start och andra var riktiga stjärnor.

21/7-10 På sommaren ska man äta glass

Och här har jag fått ett äpple

Gungar med pappa

Så här kan en hinderbana för kaniner se ut

En tävlande vid namn Frippe om vi minns rätt

Denna kanin hade lite Gotlandskanin i sig. (Mamma önskar sig en Gotlandskanin)

Mina skor fotograferat av mig själv

 Imorgon ska jag bada i havet och så ska vi på sommarmarknad 🙂

Kram från Vendela

