….. Blev jag redan tidigare i veckan. Sedan i tisdags har jag gått på föskolan.

20/5-10 På väg hem från förskolan

Veckan har gått väldigt fort. På förskolan har vi varit ute hela dagarna tack vare det fantastiska väder vi haft. Sol sol sol 🙂
Men snart får familjen ännu mera sol. Inte många dagar kvar tills vi ska flyga  till Afrika! Jag ser att mamma ställt fram lite leksaker som jag ska få ha med mig och leka med på stranden. Hääärligt!

Idag har jag varit hos en bonde och tittat på stora och lite mindre kossor. Imorgon ska kossorna bli utsläppta till sommarbete och vi ska dit och titta när det sker. Jag lovar att jag ska visa bilder sedan på glada och skuttande kossor.

Muuu!

Mamma har tagit nya bilder på Esmeralda och alla andra djur på gården. Håll utkik efter dom bilderna.

Kram från Vendela

