Just när jag började känna mig piggare, åkte vi till Farmor och farfar. Vad hände där kan man ju undra…
Jo, jag fick en ordentlig magsjuka… Jag var så dålig under fredagen att mamma och pappa inte kunde åka hem med mig förrän sent på kvällen när jag var jättetrött. De var nog ganska nervösa under bilresan hem som ändå gick bra.

14/5-10 Vilar med pappa

Idag har det, tack och lov, varit en bättre dag. Jag har inte kräkts alls men jag har ont i magen och vill helst inte äta. Hoppas nu att detta går över fort! Vi åkte till Granngården för att köpa lite saker till Tufsan idag och då hittade jag glass. Det kunde jag äta lite av 😉

Glass med mamma och pappa

Vendela har fått tillbaka lite busglädje

Under eftermiddagen har jag mest vilat på soffan.  Imorgon kommer farmor och farfar. Då måste jag vara mig själv igen!
Farmor och farfar ska hjälpa min pappa att få lite fint på hans nya jobb.

Kram från Vendela

