… Och det gör jag också.  Har vaknat mitt i natten och jättetidigt på morgonen och längtat efter välling. Det måste ju betyda att kroppen behöver lite extra just nu..

3/5-10 Visst är dom söta?!

Men det bästa av allt som hänt på länge är att Jonnas studsmatta kommit fram. Tack pappa och Patrik!
Jag och Jonna har hoppat jättemycket 🙂

3/5-10 Bus-Vendela med storasyrran på studsmattan

4/5-10 Två mammor och deras barn ute i det fria

Söt kyckling!

Undra vad dom säger till varandra….

4/5-10 Här busar jag själv

Början till en kullerbytta

OCH så höll jag på att glömma berätta att vi har varit och ätit söndagsmiddag på en restaurang. Det var i söndags (2/5) tillsammans med familjen Stömdahl. Till efterrätt fick den som ville en sån här:

Mums!

På vägen hem från restaurangen skulle vi spana på lite rådjur. Så här bra kan en 2-åring titta:

Nu är det färdigrapporterat för denna gång. Hoppas att ni alla mår bra.

Kram från Vendela

 

cc

