Pappa kom hem i fredags och gissa om jag fick godis… MASSOR fick jag! Det kan nog hända att jag stoppade i mig lite väl  mycket för på lördag morgon kräktes jag. Mamma och pappa trodde att jag skulle bli sjuk, men jag mådde hur bra som helst efter att jag kräkts och sovit en stund (man blir visst trött av att kräkas). Vi antar därför att det var godiset på fredag kväll som gjort mig lite dålig. Pinsamt!

Jag har inte ätit upp allt

Igår (lördag) åkte vi till stan. Pappa skulle köpa skor till sin snygga kostym, jag skulle få en ny sulky och så var det lite annat smått också. När mamma och pappa var på JYSK för att köpa nya kuddar (jag kräktes ner en ordentligt), passade jag på att vila upp mig lite.

Perfekt!

På kvällen gav vi oss ut på promenad. Det är härligt med solen och värmen som kommer. Jag vill vara ute jämt känns det som.

Har hittat älgbajs

Jag kastar älgbajs ut i vattnet

Idag (söndag) har vi mest varit ute. Pappa har storstädat i garaget och mamma har städat bilen. Jag har varit på promenad med Ajja, Jonna och Amanda 🙂

Imorgon ska jag till förskolan. Buskul!

Natti Natti hälsar Vendela

cc

