… Att min paparazzi är närmast att betrakta som utbränd?! Min snälla morbror Tony har varit här tillsammans med morfar och jag har hunnit varit uppe i Skellefteå hos min farmor och farfar men inget har rapporterats här på sidan. Bara att beklaga!

Tony har många talanger. Han är familjens datasupport men han kan också skriva sånger och ta fina bilder. Ska visa några av de bilder han tog på mig när han och morfar var här.

14/4-2010

Jag har stämplat ett kort till mormor

Tagit på mig en skolväska

Jag är en busunge 😉

Dansar lite

Kan se lite grym ut

15/4-10 Fått tag i nåt spännande

Mer kul

Den ska nog vara i den här…

Morfar och jag degade tillsammans. Jag tycker att det är jättekul men jag tror faktiskt att morfar också gillar att ”dega”. Se själva 😉

Min pappa har varit bortrest i måånga dagar men snart är han hemma. Då blir det riktigt roligt och jag lovar att återkomma under helgen.

Kram från Vendela

