Idag har jag köpt en grön keps och solskyddskläder. Tanken med solskyddskläderna är ju att jag ska ta med mig dom när vi åker till Tunisien ( Afrika ). Åh, vad härligt det ska bli 🙂

Annars så har vi varit lite pyssliga här hemma. Mamma har inte känt sig helt pigg så vi har ägnat oss åt lugna ting. Vi har tex sått Luktärt och kattgräs. Vi har också börjat med lite påskpyssel. Det får ni se sen vad det är för något 😉

Här kommer i alla fall lite bilder från lilla frösådd-skolan. Tack Annie för min födelsedagspresent!

Nu har vi fyllt på med jord

Här plockar jag lite frön

Det är lite pyssligt

Ruskigt spännande att få se vad som kommer att komma upp!
Ruskigt spännande kommer också finalen i Lets Dance näste fredag bli, men jag tycker faktiskt synd om Willy. Han har varit jätteduktig!!

Kram från Vendela

