Först måste jag berätta om när farmor och farfar kom. Det var så fint väder att vi tänkte äta lunch ute. Pappa hade letat upp ett bra ställe, så med skoter och bilar åkte vi iväg. Det bjöds på parisare, russin och kaffe-latte 🙂

6/2-10 Hjälper pappa med elden

Och här vilar gänget upp sig

Det var en helt fantastisk dag! Nu känns det att våren kanske, kanske kommer snart.

Men en ännu bättre dag blev det på söndagen eftersom jag fyllde 2 år. På morgonen fick jag öppna paket i sängen. 

Kolla vad jag fått!

Ni kanske undrar vad en 2-årig flicka ska göra med ett gevär… Jo, det ska jag tala om för er; – Jag tänker panga hare!

Och här testar jag nya vagnen

 I köket fanns det massor av ballonger

Vilken lycka 🙂

Sedan fick jag ett paket då och då under hela dagen. Klockan två började mitt disco-kalas. Oj, vad roligt det var! Annie med familj kom, Julia kom, Jacob och Amanda var här… Och så mormor & morfar och farmor & farfar

7/3-10 Jag och Julia

Jag, Jonna, Annie och Linda

Fiskdamm 🙂  ( tack Jonna )

Ebba var en tväräkta prinsessa

Och här ser ni även Ebbas mamma och lillasyster

Tack alla ni som kom för att fira mig. Vilken bra dag det blev 🙂 Och tack alla ni som uppmärksammat mig på annat sätt !

Kram från Vendela

 

 

 

