Trot om ni vill, men jag sa faktiskt ”trevligt att ni kom mummi och muffa” till mummi för någon dag sedan. Det verkar som hela familjen är imponerad och tycker att det är en bedrift men jag tycker att det handlar om att vara artig. Inget märkvärdigare än så!

Under veckan har mummi, muffa och jag skottat snö. Jag kan ju gissa att många av er gjort samma sak. Men vi har också hunnit med lite skoteråkning och annat skoj.

Här om kvällen ville pappa och jag bada i bubbelkoppen. Riktigt roligt med allt skum. Det enda jag inte gillar är när pappa sätter igång bubblorna. Står inte ut med oväsendet!

2/3-10 Kul med pappa

Vi skrattar en del

Och så har det ju varit en stålande dag här i byn.. Under förmiddagen var jag och muffa ute medan mamma och mummi städade lite hemma. Mycket roligare att sitta i solen och äta russin 🙂

5/3 -10 Svårt att se i solskenet…

… Men med solglasögon går det bättre 🙂

Imorgon är det ”dan före dan” och farmor och farfar kommer. Vi har planerat att äta lunch i solen, hela gänget. På kvällen är det en ruskigt spännande omgång i Melodofestivalen. Får inte missas!

Stor kram från Vendela, snart 2 år 🙂

