Har varit på kalas. Julia fyller 2 år om några dagar. Stort grattis i förskott!
Hos Julia blev det hembakta bullar och tårta för min del. Många bullar ska jag nog erkänna men inte så mycket tårta. Åt faktiskt bara upp godiset (dekorationen). Fiskdamm blev det också. Då fick jag en egen fin påse med godis 🙂

Här har jag hittat ett svärd

Tror ni jag föredrar mobiltelefon och trådlösa hemtelefoner?!
Nä, här finns inget ergonomiskt tänkande alls…

När vi kom hem fick jag umgås med pappa. Mamma fick ont i ryggen på kalaset så hon fick lov att lägga sig på värmedyna.
Pappa och jag började att ”dega”, vilket jag ofta gör på förskolan. Bara man har fantasi, kan det bli vad som helst av en klump deg 🙂

Här degar jag

Pappa degade en orm..

Snart är det måndag och vi håller tummarna för att vi ska komma iväg till förskola och jobb. Mamma är dålig och jag har inte heller någon vidare aptit så vi behöver era tummar också för att det ska gå vägen.

Kram kram från Vendela

xx

