Efter att pappa hämtade mig på förskolan åkte vi till sjukhuset för att hälsa på Jonna. Hon har blivit opererad i armbågen. Hon har haft det lite besvärligt länge med den där armbågen. Ja, enda sen olyckan på skolan för två år sen ( precis innan jag föddes faktiskt).

Här är jag hos syrran

Det är ett konstigt ställe hon är på stackars Jonna. Hoppas hon får komma hem snart. Krya på dig syrran!!

Efter sjukhuset åkte vi till Mc Donalds. Där åt jag sååå goda ” Pom Pom” 🙂 Fick en leksak med nåt klet i. Anar att mamma kommer att kasta den ganska snart. Nä, det borde finnas vettigare leksaker att få… MILJÖVÄNLIGA, STIMULERANDE osv…….

Mamma överraskade med semlor hemma senare på kvällen. Inte gott! Gillade verkligen inte grädden och smeten i mitten ville jag inte ens smaka på.

GRATTIS MUMMI PÅ DIN FÖDELSEDAG 😀

Det var allt för idag. Återkommer så småningom med något nytt.

KRAM från Vendela!

