Just för att pappa kom hem för några dagar sedan, har jag inte haft tid att blogga. Så är det… Pappas flicka ända ut till fingertopparna!
Men jag känner nu att det är dags att avlägga lite rapport..

Sist jag skrev var jag lite krasslig men jag återhämtade mig under mitten av veckan. Nu är magen lite i olag igen, vilket säkert beror på att jag är lite snorig (och mamma är mycket snorig). Hoppas nu att detta inte blir en alltför seg historia. Jag vill inte vänta tills den varma vårsolen kikar fram och tar död på alla vinterbaciller. Tror inte att mamma heller vill vänta till dess.

Igår var det fredag och vi hade….. FREDAGSMYS! Gissa om jag blev lycklig när pappa tog fram godisskålen. Vi brukar ju se på Lets Dance och äta lite gott på fredagar 🙂
En annan sak jag måste berätta är att ” Jag ÄLSKAR att hoppa”. Jag hoppar så fort jag ser en möjlighet till det och jag tycker verkligen att det är ruskigt skojigt när mamma ser alldeles blek och förfärad ut när jag hoppar fram i livet och provar ny ställen att hoppa från 😉

Här laddar jag

Här samlar jag lite mod

Och här hoppar jag (kameran och mamma hinner inte med riktigt)

Lite senare på kvällen…

Ikväll (lördag) har det varit melodifestival igen… En del låtar gick ju faktiskt att dansa till 🙂
Vi såg denna omgång hos familjen Strömdahl och förutom melodifestival bjöds det på riktigt god mat. Amanda och jag badade en stund medan pappa och Patrik satt i bastun. Riktigt trevligt var det!

Bad med Amanda

Gissa vad jag svarade när Patrik frågade mig hur många tänder jag har……………..

Jo, jag svarade : Många 😀

Önskar er alla en trevlig och frisk söndag!
Kram från Vendela

