Först fick pappa och jag var sin överraskning av mamma.. Jag fick en bok ” Ella är förkyld” och vi läste den innan vi klev upp för att fika. När det närmade sig lunch, tog vi med oss mat och åkte skoter upp till ”Semmelberget” (Åkerlundsberget). Där satt vi i solskenet och njöt av våra goda Parisare…

I solen på Semmelberget

Jag hittade en liten grotta

Jag fick lova att hjälpa till med att hugga ved

Men sen började det likna nåt 😉

Dagen har verkligen gått i matens tecken. Efter att vi kom hem från vår skotertur var jag ganska trött. Somnade till på soffan och det kändes som att jag ville sova länge, men det fick jag inte. Plötsligt hördes mammas röst och hon pratade om att åka med bilen till en restaurang. Vi skulle minsann fira ordentligt idag. Fanns inget annat att göra än att ta på sig finklänningen och hoppa in i bilen.

Men visst ser det fattigt ut på min tallrik?!

Men när vi väntat ett tag…

Efter denna dag kan jag bara konstatera: Alla hjärtans dag är en god dag 😀

Kram från vendela

xx

